Tuesday, March 1, 2011

TAPAK....

semalam 1 march 2011 pengalaman petama aku g site visit kate omputehnya..org melayu cam aku cakap lawat tapak...perrggghhh punye le xcited smpai tak leh tido malam tuh...!!! malam tu aku g umah abang aku tnya dia pasal apa lawatan tapak tu..nk wat apa..KECOH GILER..!!! mlm tu lak nk tido kejap2 bgun tengok lemari baju..jap lagi bagun tgok kertas2 yg ade kena mgena psal tapak tu..kejap2 bgun tgok tudung lak...pastuh tgok lagi kertas...sengal pun bole si faizah abu ni..bukan apa..aku ni dulu juru kecantikan skunk ni beralih plak jdi juru ukur bahan..dulu mekapkan orang..ajor org mekap..telek n belek muka orang..tgok jerawat n jeragat org skunk ni tgok bumbong..tgok jalan..lari giler tu..tu yg aku pening satu badan..otak terhenti..da la aku ni mmg SELEMBAP lagi betambah lembap le aku..

last sekali aku pakai camnih je la....tgok tu muke aku dah tembam cam bola sepak ...puas gak aku berdiet tp tak nak turun2 la...lemak aku bermaharajarela..x pe..x pe..nnti le sikit hari aku naik hagin...baru le suma lemak2 aku ni tau tinggi nya langit..

semalam yg datang lebey kuang 30 owang ..suma lelaki..so ape lagi..di kelilingi kumbang la semalam....cuma 2 org je bunga termasuk aku ni bunga yg layu ditaman larangan ni hah..selain en somi yg ikot aku..abang long aku pun ade gaks..mak aiii..satu kg nk dibawanye g lawat tapak..hahahaha..tp mmg pengalaman bes ar..g tgok tapak..SUMPAH sebenarnya sepatah haram aku tak paham apa citer dorang..mase aku g site,dorang ade le terangkan keje2 tuh..aku wat muka pandai je la kan..sebenarnya mampos aku tak tau...layan je la..abang aku yg byak terangkan aku itu ini begitu begini..macey along..semalam aku g 2 tempat..tapi bes arrr...lama2 aku jadi minat lak ngan bidang aku yg baru ni..baru lah SEMAT ppuan g lawat tapak...AKU CABAR DIRI AKU..."FAIZAH ABU BOLEH"...aku tekad nk belajar dr bawah...mintak2 ade le rezeki aku kat bidang ni kan...doa2 kan le ye..nnti aku banje makan sekerim...ngeeeeee...

No comments:

Post a Comment