Friday, March 25, 2011

MAGIC skarf...

                                                                      assalamualaikum...

yeaaaaahhhh...suke meronta2 aku hari ni...pssstttttt...aku dapat hadiah skarf... apa yg bes sangat kan..ramai lg org kat sana tu ade skarf tak jakun cam aku pun...kalu korang nak tau skarf ni ade MAGIC wooooo..korang bayangkan ek..dengan sehelai selendang yg nampak cam tak de apa2 ni tapi sebenar2nya dia boleh digayakan dengan pelbagai gaya..yg paling bes sekali..korang penah ke dapat dvd percuma mase beli skarf...SURE tak penah kan...!!!..dalam dvd tu dia tnjukkan cara2 nk gunakan skarf ni..bukan aku je yg excited psal skarf ni..kawan yg bagi tu lebih excited...dia dengan penuh ghairah menerangkan aku pasal skarf tu...itu..ini..begitu...begini..mulenye aku dgorkan je la ..nak amik hati..ye la org dah bagi free..hehehe..lagipun aku tak paham sangat pasal citer dia tuh..sampai je umah aku pun terus bukak kotak tu...mak aiiii..punye le happy tak terkata..terus aku sms dan berterime kasih yg teramat amat kasih la sangat...korang tengok ar sendiri gaya aku yg dah cam model berkarat menggayakan MAGIC punye skarf...jangan muntah darah ek...!!!


 gaye 1....gaye persis peluncur ski ar....

gaya ke 2.... 

 gaye ke 3...

 gaye ke 4..ala ala gadis kampung yg sedang dipinang arjuna idaman..men nyam pah...!!!

 gaye ke 5...

 gaye ke 6....taraaaaa!!! jgn marah leh wat dress ek..sape nk g dinner leh pinjam kat aku...!!! lagi satu nak habaq mai..korang ignore kan je la yg terjuntai2 tu ek..anggap je la..tu sebahagian dari seni fotografi yg cube diketengahkan oleh kameraman aku nih...!!!!

 gaye ke 7...elegant kan..kan..kan...aku sukeeeeeeee....

gaye ke 8....jadi kan skarf ni skirt..dan ditangan aku tuh bukti DVD percuma itu....

macey to haida...saye suke sangaaaaaaaaaatttttt dgn skarf nih...and thanks to mr kameraman saya..tak lain tak bukan en somi yg kadang2 naik menyampah nk melayan karenah bininya yg sorang nih...hehehe..time kasih daun keladi..next time berbakti lagi ek...

No comments:

Post a Comment