Saturday, March 12, 2011

makan time

                                                          assalamualaikum....

hari ni tekak aku rasa nak makan macam2..jap rasa nak makan ikan bakar kat jeram la..ttiba rase nak makan cekodok kat warisan plak...amboi3... nk makan cekodok pun nak kena g kedai..PEMALAS tul aku...!!! goreng ar sendiri kt dapor tuh kan....bile otak aku da byak sgt membayangkan makanan akhirnya rase nak makan steamboat...nak makan kat jonny's..hmmmm tak meriah sangat la plak..so aku decided g buffet steamboat kat YUEN ..kedai ni kat sunway pyramid....konsep nye makan smpai kembong perut..baru ar berbaloi.."kalah membeli menang memakan"..ari sabtu mmg ramai ar..tp nak makan punye pasal ku terjah jek...aku tak nak citer banyak..tempat ni mmg heaven la tuk steamboat..kalu g tempat lain cam alaaa bosan nye..kedai ni 4 tingkat..walaupun 4 tingkat datang kul 7 petang pun da kena beratur panjang..bayangkan...tp mmg puas hati lah..ni lah satu2 kedai yang aku sanggup beratur panjang tuk makan...hari ni aku terpaksa tunggu 1 jam baru dapat makan...layan ar gambor ni sebagai bukti kata2 aku tuh..hehehehe...

 ni la kedai nye..

perrrggghhh..tgok tu memang ramai gilos ari kan..kan..tu la aku tak tipu punye..penah sekali aku g kul 5.30 pun da ramai camni..kedai ni bokak kul 5 pm..aku nasihatkan lebey baik booking dulu baru g ar..yg kowang nampak ni sebahagian jek..kat blakang kamerawomen yg enshem ni lg ramai orang..tgok tu en somi tgh temenung panjang keboringan ...hehehe..

harga base on papan pengukur okey...gempaq tak..??? jgn igat g wetworld je masuk kena ukur dulu..hehehe..da naik harga ar skunk ni..last aku g bolan pose ari tu masih lagi rm20 perpax dan tiada kayu pengukur tuh.....skunk da siap ade ukur2 bagai..so ukur dulu baru masuk yek...budak2 yg tinggi kat kaw ijau tu harga rm8 sorang...klau kat kaw kuning tu rm12..kaw merah tuh bahaye..rm24 le jawabnye..macam warna trafic lite daaaa...


nikmati la pemandangan indah di bawah ni ye...bersedia tuk telan air liur..1..2..3...gluppppp....!!!!





ini sebahagian dari pilihan makanan..macam2 ada..so korang leh makan sepuas2nya..tapi AWAS jgn tamak sangat..ORANG TAMAK SELALU RUGI..kalu korang tak abis makan, setiap 100gm akan dikenakan bayaran rm6....selain dr steamboat ni..ada gak disediakan nasi goreng..mee goreng..kari ayam..pencuci mulut ade perbagai jenis kuih muih..buah buahan..dan eskrem..BERBALOI BALOI

bab ni mmg THRILL..korang rase la kan apa dorang2 ni wat ape ek..??? sebenarnye dorang tgh berebut mengambil makanan...makanan ape ek smpai jadi rebutan camtuh sekali..aku kalu tak dapat yang ni mmg nagis ar.. mmg kena atur stategi yg mantop baru leh dapat...kena sentiasa menjeling kaw2 musuh..dan menjeling cewek2 indon yg datang bagai bidadari menatang bagai minyak yg penuh...


dina ngan dini muke terpegun tengok DADDY berebut..hehehehe...ari ni mmg rezeki kami..TQ lalink..kdg2 datang lgsung tak dapat menikmatinya kerana strategi tak betul..kali ni mmg menjadi..dua kali g rebut dua kali pinggang terisi ... ade gak yg aku tgok pegi ngan pinggan kosong lepas berebut balik ngan pinggang kosong gak..hahaha..gelakkan dia..aku pun penah kena gak camtuh..selalu sebenarnya..


inilah HASIL rebutan tu sebenarnya..dia punye honey chicken wings ni mmg TERBAIK ar..tempat lain tak jumpe sedap camnih..ramai yg sanggup berebut dan begadoh kerana mu WINGS...
en somi letak sayur kangkong kat dalam tomyam...cam tak penah makan kan...tapi balun je ar..sedap gak..hahahaha...tomyam kangkung...!!!! korang cuba ar..mmg tak rugi beratur berjam2...berebut2..SEDAAPPPPPPPPP BANGAT........!!!!

No comments:

Post a Comment