Wednesday, March 30, 2011

berMUKA MUKA...

assalamualaikum....

macam macam sikap manusia kat dunia nih..banyak2 sikap PALING AKU PANTANG bile bertentang mate ngan orang yg pandai berMUKA MUKA..bukan setakat talam dua muke tapi cam buku ar banyak muke surat...jumpe orang ni dia belakon jd watak lain..jumpe orang ni dia betukar lak..jumpe orang tu eh dia leh tukar lagi daaaa...bak kate orang da macam POWER RANGERS ar..selalunye orang camni otak menipu dia mmg TIP TOP leh wat batu cincin la..idea nak menukaR watak tu bile2 mase je..kalu suh jadi pelakon mmg kalah ar ERRA fazira..dia la PRIMADONA FILEM MELAYU...

orang berMUKA MUKA ni selalu menjadi MANUSIA BAIK di kalangan mate orang...bile si A cite kat dia ..dia sokong..bile siB pulak jumpe dia becrite pun dia sokong..bile jumpe si C dia akan kutuk lak si A dan si B..dan aku yg memegang watak si C ni..menyirap la darah kan..sebab aku tau cerite yg sebenarnya..WALAUBAGAIMANAPUN..si PEMUKA itu ttp menjadi harapan orang yg mengaggap DIA YG TERBAIK...huh ..!!!kena tipu hidup2 la korang...DIA tu bukan apa ..dia cuma nak tahu hal tepi kain orang dengan lebih mendalam lagi..tak lebih dari itu...bukan dia leh tolong apa2 pun...cuma dia leh kongsi maklumat le kat orang2 sekeliling..ada le topik dia tok menyampuk dan berborak sambil duduk siram bunge ke sambil potong bawang ke...pastu dia punye korek rahsia tu mmg tak bole blah..kalu bole sume dia nak tau...sampai dalam2 ar..korek sana..korek sini..tapi depan simangsa..dia MAINTAIN MUKE SUCI..bukan aku tak penah sound..aku ni jenis sound tepat jek apa yg aku tak bekenan...tak main la berMUKA MUKA..aku SEMUKA JEK ..BARU AR TEROR kan...tapi bile kena sound adelah 2 minggu je dia berubah..mmg macam LAKHANAT....!!!!!!....

tapi aku pelik la ngan sikap orang camnih...apa yg dorang nak sebenarnye ek??? apa kepetingan dorang ek..?? BENCI....

No comments:

Post a Comment