Wednesday, March 9, 2011

kusus...

                                                                      assalamualaikum...

ari tu aku g kusus..mcm2 la plak skunk ni kan..suma nak kusus sana sini sinun..kusus ni agak mencabar jiwa raga aku gak ar cos kusus ni ada exam..bile aku dgor je ada exam aku mule garu pala yg tak bape nak gatal ni...di sebabkan en somi tak berape nak yakin sangat ngan kemampuan aku jawab soklan so dia pun merelakan diri nye tuk join kusus ni.."bodoh sagat ke aku nih" chaaiiiitttt...tak ar sebenornya en somi pun kebetulan tak penah attend kusus ni..so kami sepakat dan bermuafakat bergandingan le sesama..

kul 10 da stat kusus..masuk je terus exam..giler x giler..apa aku nk jawab nih..da ar aku zero pasal line ni..huhuhu..aku dengan sepenuh hati mengharapkan jawapan dr en somi...kertas soklan pun di bagi..tak boleh bokak dulu..eh da macam soklan spm laks..hehehe....rupenye nak isi name pun mcm mase amik SPM lor..siap kena tandakan colom2 jawapan ngan pensil 2B..kowang igat tak..aku pun semangat le menanda bulatan tu ..bile tgok en somi punye..mak aiiiii...dia main dot dot dot kan je ngan selambar..puas la plak aku terpaksa mewarnakan semula kertas dia..lelaki mmg malas benda remeh temeh tu kan...kertas soklan petama aku jawab dengan jayanye atas usaha meniru sebulat bulatnya dr jawapan en somi..kebetulan kami dapat soklan yg sama...hehehe..sebenarnya soklan ni ada beberapa siri..tapi nak wat camnakan da mmg rezeki aku dpt soklan sama..sib baik..seyes kalu aku dpt soklan lain mmg tak terjawab le aku....

lepas jawab soklan tu bagai, baru le kusus tu stat secara rasminye..aku ngan semangat kesukanan tak bebelah bagi melayan sepenuh jiwa rage..bes gak sbb si penceramah tu klakor..aku bab2 klakor ni menjadi je la..kalu penceramah seyes je...sah buat taik mate le cam kusus terdahulu..smpai ade mamat tu brani cakap kat aku " akak ni asik tido je time kusus kan" hehehehe...aku wat2 tak dgor je la..kang kalu aku menjawab meleleh lak nanah kat tinge dia...kusus ni abis smpai kul 5 petang..makanan siap suma ar..tapi bab makan ni aku tak bape nak suke sangat...tea time dia bg kuih sorang 2 ketul jek...mane cukup tuk perut aku yg belapis 3 tingkat nih..lunch pun menu tak byok..aku amik ulam ngan asam pedas jek..en somi makan laksa je..makanan tak menepati selera dan tak de pilihan..bayor kusus sowang rm250..2 owang rm 500..huhuhu...sedih ar bab makan...

petang tu ada exam lagi..aku mcm da besedia.."at ur mark..get set gooooo"..tapi harapan tinggi menggunung tuk meniru en somi lagi...tapi malang mmg tak berbau..kali ni soklan kami berbeza..uwaaaaaaa...mengigil gak aku masa bokak kertas soklan ari tu..aku menjawab ngan waspada dan berjaga2..sebab aku ni suke baca soklan salah ...asik huru hara je..so disebabkan tak bole begantung harap ngan en somi aku fokus pd soklan aku tanpa jeling ke arah somi ku yg dok risau kan aku..mau tak risau..kalau aku fail duit dia gak yg kuar nak anto aku kusus lagi..ngeeeeeeee....tapi ok la..kacang gak soklan tu..aku bole jawab sbb fokus mase dgor ceramah..satu hari tak main fb okey..en somi pegang hp..jaat...!!!!

keputusan kuar lepas 4 hari...jeng..jeng...jeng...AKU LULUS DENGAN CEMERLANG ..agaknye la..dia cuma cakap lulus jek..cemerlang tu aku yg tambah..hahahaha...kalu tak cemerlang cukup cukup makan la kot...en somi pun lulus gak...senyum panjang le tuh...!!! lepas ni kusus apa la plak lagi...masuk ni 3 kusus aku join dlm mase 2 bln...mmg buhsan tapi nak wat camne terPAKSA RELA...

No comments:

Post a Comment