Wednesday, March 30, 2011

MEMORY...


assalamualaikum...

cepat tul mase bejalankan..pejam celik pejan celik anak2 aku yg dulunye chenonet skrang da tinggi menjajoh..bujang trang tang tang..da jd anak dara rupawan...bile cepat dorang ni membeso maknenye semakin mengalami penuaan la muke aku nih ...

aku ni sebenornya baru je selak2 gambor lama dorang tuh..ttiba terEMO la plak..rindu sangat waktu dorang kecik2 .. ngan muke chomey tak ingatnye..ngan noty2 chomeynye..kalu lah bole di behentikan mase..aku nak dorang tu KEKAL kecik dan sentiasa manja ngan aku...faham2 je la budak2 sekarang ni kan..makin dorang besar makin dorang jauh ngan kite..dulu kecik2 idola dia MAMA je la..kasut mama..hanbag mama..gincu mama..mekap mama..tp bile da beso..dorang ni byak pulak pilihan idolanya..lady gaga la..CT la..stacy la..hahahaha...ni sume pengaruh TV le nih...!!!!


pengubat jiwa ....dgn kerenah yg tak ble blah...
same kan muke dorang bedua...sowang ensem..sorang comey..dua2 cam mama...kalu yg elok tu sume la cam aku ..yg tak elok tu ikot bapak dorang la kan...hahahahaha
minah ni asik berangan jek...macam2 la anganan dia..dr umor dia 4 tahun dia sibuk suh aku bawa dia audition tom tom bak...bukan main begelinjang lagi kan..anak sapa la nih...!!! malaih mama nak layan benda camtu nak oooiii..berbuih mulut mama doa supaya jadi anak baik ..soleha ..betakwa..
bab ngamuk mmg serah kat si chenonet aku nih...dr kecik ..ade je benda yg dia nak sentap dan amukkan..haiishhhh pragai sapa la yg dia ikot ek...???? kih kih kihhh...

3 serangkai...macam2 peel..mcm pragai..afiq suka PIZZA..dinie suka MC D..diena suka KFC..mama suke makan foodcourt..pening ..pening...
muke BEBAS jerawat..la ni jerawat cam cendawan tumboh kat muka...hormon sedang masak ranum..

 

diena mmg suke wat muke kalu amik gmbor...ngade la dik dik nih...!!!!
sungguh rupawan anak dara ku ini...sejuk mate memandang..


sekarang sume da beso2 da..aku kat bawah tiak afiq jek...dinie da nak sampai tinge aku..ofcos aku lg tinggi dari diena la kan..aku mmg ar pendek tapi tak lah katek sangat...AKU RINDU SANGAT WAKTU DORANG KECHEK..tapi kadang2 rase cepat la BESO anak2 ku..besnye bila anak da beso..leh share kasut..share kisa chinta..leh sopink sama2...leh jd tukang mekap..leh suh dorang kawin cepat...sebab aku da rase cam nak berCUCU..boleh???  aku da lempang da pipi si faizah tu laju2...bkan main tinggi lagi cite2 die yer..sibuk nak becucu la plak...aku rase macam nak tambah produk TERBARU..hehehe...chaiyok3...usaha tangga kejayaan....!!!! poyooooossss..

No comments:

Post a Comment