Thursday, March 10, 2011

diena

                                                                      assalamualaikum...

diena sibuk benor meyuruh aku membeli kan dia tudung..mmg ar tudung dia banyak tapi dia nak yg syria..kecik2 da pandai memilih..da tak nak yg beropol2 ..aku mmg malas nak belikan cos aku takut dia panas pakai tudung..aku tak kisah sangat pun..mama dia pun pakai tudung bila dah tue2 ni kan...

lepas sehari ke sehari aku wat tak tau jek..tiap kali aku balik keje dia akan bisik kat tinge aku..dia kata nak cakap sikit..." mama da beli tudung adik" tiap kali pun aku jawab esok ye..lepas satu esok ke satu esok..aku cari gak kat kedai2 tudung tu tp tak de lak syria tuk budak cekenot tu..

ni le tudung baru dia..bau kedai lagi ..tak sempat basuh dia da balun...jgn mara siap ade blink2 lagik..mama pun tak sanggup nk pakai camtuh...!!! glam sangat..



hari jemahat ari tuh aku g pasar malan dapat le aku menunaikan hajat cekenot aku tuh..punye le dia suke..esoknye gi JJ terus nak pakai tudung..ni satu hal lagi la plak..pakai skit pendek baju sleveless nak betudung...sakit nye jiwe aku menengoknye...ye ar budak kecikkan..kenkadang aku tgok yg tue2 ni pun ade gak yg nampak ketiak tp betudung..mangsa fashion...!!! pening gak le aku selongkar lemari dia nak mencari baju yang menepati penampilannye sebagai muslimah...hehehe..akhirnya aku mix & match jek..janji tutup dan melayakkan dia betudung..bole...??? ala budak2 lagi..comey gak aku tengok..


hasil setelah mix & match..bole la kan...pakai sekejap je..pastu da panas le..gatey le..bebudak le katekan..da beso nanti pakai la ye nak oi..

No comments:

Post a Comment