Monday, February 28, 2011

HOT...!!!!

                                                                   assalamualaikum...

 

aku ni selalu je wrong timing...sengal sangat agaknye..aku susah nk baca mood owang cos aku slu igat orang lain pun cam aku..bila aku marah org TUT aku akan marah dia je..aku takan lepaskan pada orang lain...MASALAHNYA orang lain tak sama macam ko faizah abu...!!!! hehehe..aku slu jadi bahan atau lebey tepat mangsa keadaan sebab kebodohan aku nk membaca mood orang..bodoh betul aku ni..ngok ngek..!! benci tul kat aku..!! so bile orang marah aku..aku pun sedey..bila aku sedey..aku majuk..bila aku majuk tak de orang nak pujuk..muahahaha...sian aku kan...jahat tul orang yg tak nak pujuk aku tuh..!! tak pe la kalu tak nak pujuk aku..aku pujuk diri sendirik jeee..g sopink..!!! sure ilang majuk hati aku tuh..hehehe..jgn salahkan aku sopinkkan terapi tuk wanita..slunye aku majuk kejap jek..lepas aku nagis semangkuk dua..aku pun ok..lepas ok aku stat le pragai ngade2 aku tuh..sebab aku ngade gak le aku slu kena marah..hahahahahaha..nk wat camne mmg sejak azali aku camtuh...!!!


No comments:

Post a Comment