Sunday, February 27, 2011

kimchi

assalamualaikum...
aku ni sebenornya giler minat kat citer2 kimchi ni..(korean movies)..dulu aku sggup berabih duit beli dvd kimchi..dolu2 aku beli le yg ori tp skunk ni aku cut cost sikit..hehehe..JIMAT MEMBAWA BERKAT..membazirkan keje syaitan yg direjam...aku beli yg x berape nak ori je..murah sey..dulu 1 movie kat beratus duit aku melayang...pheewww...kengkadang sakit gak hati aku tiap kali membeli tp aku redha kan je la..da minat kate owang...skunk 5 movie baru beratus..tp masalahnye aku ni membeli..membeli dan membeli tp aku tak sempat2 nak menjenguk cite2 tu suma lagi..kat bawah ni diantara pilem2 kegemaran aku yg da beratus kali aku tgok tanpa jemu2....cam bagus je busy kan..kengkadang aku rase cam mak mak menteri lak..padahal aku tukang sibuk je megikut langkah en somi dgn penuh lemah lembut dan lenggang kangkung..

WINTER SONATA-citer chinta tak hingat...ni la citer kimchi pertama yg wat aku jatuh chinta ...bes gilos citer ni siot....tp sedey tau plakon yg sorang tu nak ninggal..huhuhu..bunuh dirik...!! masalahnya muker dia da la chomel ..nape lak nk bunuh dirik, klu yg bunuh diri tu cam muker kelapa sawit aku tak de le kisah sgt.. mengong punye pelakon..!!!!! aku ni kan suke sgt ngan dorang ni (pelakon) tp aku tak penah igat nama2 dorang..hahahahaha..aku rase same je nama dorang ni..nk igat pun letih otak aku..so aku wat keputusan cukup la aku igat muke je tak yah igat nama dorang yg slu wat aku fenin2 lalat.
ALL ABOUT EVE-tgok citer ni jiwa aku terganggu sakan..mmg teror ar dorang ni belakon..menjadik je watak2 dorang..seperti biasa aku akan jatuh cinta ngan hero tiap kali layan kimchi movie..ngeeeeee...yg paling aku BENGANG 1 cd citer ni HILANG...ntah anak sapa la yg pinjam tak reti nk jaga reta benda orang..bkn aku yg bagi pinjam..!! ...gggrrrrrrrrrrrr...bengang tak abis dgn si peminjam ...

                                  
citer ni lak dari disc1 smpai le disc 20 aku nagis..nagis..nagis..dan nagis smpai meleleh air hidung ku..sreeeeettttt...sedut balik...sedey sesangat citer ni..mmg merana jiwa raga aku tgok citer ni...sob..sob..sob...sian die...
layan citer ni mmg bes..citer budak tak cukup akal..lawak tak hingat..comey sesangat cam aku gak la lebey kurang....kdg2 aku akan melakonkan diri aku secomey plakon ni di dunia yg nyata ni..ramai la gak yg muntah darah tgok lakonan aku tuh..hahahahahaha...


Sekarang ni sampai satu tahap aku da tak polow langsung citer2 terbaru kimchi ni..huhuhu..sedey betul bile terpaksa memendamkan perasaan senang lenang itu..aku kalu da ngadap citer kimchi tu aku akan beku disitu..aku tak nak ade sebarang gangguan walaupun orang bersin...aku akan berteleku disitu dr kul 10 malam smpai ke 6 pagi...tido jap dan sambung lagi smpai malam..dulu 20 disc tu 1 atau 2 hari je aku solosaikan..smpai naik buntang biji mate aku..time layan citer kimchi tu mule la aku senyum sorang2 ..kdg2 aku ketawa lak..paling parah aku akan menangis teresak2...teresak2 siot bukan nagis sikit2...hampeeeehhh....!!!! aku mmg ratu air mata pun...ntah ar..bagi aku movie2 kimchi ni mcm tak same ngan movie dr mana2 pun...pelakon dia mmg bes..kata2 dr fanatik..hehehe...aku berciter2 nak g sana...sambil perasan mcm pelakon2 kimchi...satu hari nanti...!!! satu hari nanti pasti aku akan igat sume nama2 pelakon yg penah touch n go di sanubari aku nih...!!!!

No comments:

Post a Comment