Tuesday, April 5, 2011

manusia TET...

assalamualaikum....

aku memang HANGIN SATU BADAN ari nih dengan sorang manusia poyos nih...ari ni ade le site visit aku pun g ar cam biase ..abang aku..en somi pun ade..ari ni ade dua site visit kat tempat yg sama..YANG PERTAMA orang nye enshem..bebudi bahasa..dan sangat profesional..YANG KEDUA orang nye burok..budi bahase burok..lg tak profesional...

yang aku nak ngumpat ni pasal si BUROK tu la..bengang giler..da la datang lambat..sepatutnya kul 10 tapi dia sampai kul 10.45 pastu terus nak marah2  tanpa ucapan selamat pagi dan tak langsung say sorry pasal kelewatan dia...eh ko pehal nak marah2 orang pepagi buta ni.. dialog dia " BOLE SENYAP TAK..AWAK SUMA YANG NAK CAKAP KE SAYA YANG NAK CAKAP NI"...helloooooo kalau ko tak kenalkan diri ko tu kakitangan syarikat sape tau mongok...orang igat ko pun datang nak site visit gak le..siap cakap mood dia tak baik sebab baru kena amuk ngan boss dia..so bile mood ko tak baik ko tak fikir lak pasal mood aku yg mmg tengah hormon tak stabil nih..kalu ikotkan mulut aku memang mendapat da ko cuma aku tak nak malukan abang ngan en somi aku je...tengok cara kau bekerja tu,memang patut ko di hamuk kan.

sepanjang penerangan yang dia bagi aku cuba study orang burok ni melalui body language dan percakapannya..memang POYOS TAK AGAK budak sekor ni..CAM BAGUS BAGUS...CAM HEBAT..suka tunjuk kuasa...jauh sesangat bezanya dengan mamat PERTAMA tu..

so di akhir taklimat ade le sesi soal jawab..dan jawapan2 yang diberi memang tak masuk akal dan hanya untuk SHOW OFF kuasa dia aje ..ko ingat AKU HERAN...!!!! orang macam ni memang tak bole dilayan baik..ko silap orang lah..bila time nak g site..aku lepak je kat situ..orang lain da polow dia..kawan dia tanya kenapa tak ikot...aku dengan mendapik dada kata..MAAF SAYA TAK BERMINAT DENGAN KERJA NI..dia ajak lagi jengok tapak projek tu ..aku cakap SAYA TAK NAK BUANG MASA....terus aku blah dr situ..
hah...!!! HAMBIKKKK  ko igat korang je yang tau tunjok bagus..tunjok hebat..tunjok poyos..ko igat orang gi sana nak mintak sedekah ke..??? woiit kertas taklimat ko tu pun aku beli RM50 tau....ko bukan SESAPA pun...UWEEEEEEKKKKKK...

No comments:

Post a Comment