Saturday, April 2, 2011

ICT

assalamualaikum....

jom jengjalan kat Icity..ICT ni dekat sek 7 shah alam tapi korang leh nampak dari highway federal..dulu mase lum fofular masuk free jek..tiap2 minggu le aku kesana..melayan bebudak..sekarang ni masuk rm10..ye la nak cober duit "API" kan..skunk ni lagi banyak bentuk lampu yang ado..banyak gak lak event yang dorang buat kat sini..aku tengok WORLD CUP last year pun kat sini..dengan HOT FM ok..tema kain batik dan kain pelekat..last2 kain batik tu wat lapik tempat duduk tapi memang meriah lah..PES TIME aku datang aku rasa macam "WOW chanteknye..dimandikan lampu berwarna warni..walau hati sedang gundah waktu itu mesti korang akan rase berwarna warni gak hati korang bukan warna merah atau hitam lagi..dulu mase tak ramai lg orang..leh bawa tikar bentangkan kat situ pastu wat la hal sendiri..nak bekelah ala2 mat salleh dengan bakul buah dan sandwish ke..nak bekhelah cam org melayu ngan nasi dan sambal tumis ke..suka hati lah TAPI..KEBERSIHAN MAU JAGA aaaaaaa>>>>



tengok tu beseri seri muke aku...seseri cahaya lampu tu..

merak..

panda pun ada gaks...

ensem boy aku dengan gaye yang tersendiri

happy kan budak2..memang bes bawa budak2 kat sini..cuma mak mak ni penat le nak bejalan ..

mr dino pun ade...selain penuh ngan lampu tempat di da macam zoo la jugak...

hai ziraffe...peace yoo...!!!!


CAK..BAA...comel sangat...



kat parking area..pun ada deco gak...
me & cactus..

a couple of swan..so lomantik...


sapa yang lum pegi tu aku nasihatkan gi le bawak anak anak ye..aku pun da lama tak pegi gak..mesti ada yang terbaru nih..!!! kalu rajin malam ni aku nak angkut anak aku g lagi...

No comments:

Post a Comment